شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو نماید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات وب سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از وب سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از وب سایت فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس، در انحصار فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو محفوظ میدارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در شبانه روز امکان ثبت سفارش میدهد و لیکن از ساعت 9 صبح الی 6 عصر روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات می باشد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار میگیرند. فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق لغو کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی اچ پی سیسکو محفوظ است. در ضمن در صورت ویرایش آدرس مشتری یا کاربر لطفا و حتما با بخش پشتیبانی وب سایت تماس گرفته شود. لطفا توجه فرمائید که حداقل زمان ارسال کالاهای اچ پی سیسکو 2 روز کاری می باشد و هزینه ارسال بر عهده مشتری است
شرایط گارانتی اچ پی سیسکو
تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت خواهد بود
جابجایی، مخدوش یا پاره شدن هر یک از برچسب های سریال، هولوگرام، صدمات فیزیکی و عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق ، و اتصال به دستگاهها و لوازم جانبي غيراصلي و استفاده نا صحیح و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند موجب ابطال گارانتی می گردد و در صورتی که قابل تعمیر باشد، پس از پرداخت هزینه تعمیر توسط مشتری تعمیر می گردد
استفاده نادرست و غلط برخلاف شرایط مندرج در راهنمای دستگاه، دستگاه را از گارانتی خارج می نماید
شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود
برگ گارانتی که باسریال دستگاه مطابقت نداشته باشد و یا مخدوش شده باشد فاقد اعتبار می باشد .از آنجایی که برگ گارانتی المثنی صادر نمی شود ، در حفظ و نگهداری آن دقت نمایید
ارائه برگ گارانتی جهت تعمییر دستگاه در دوران گارانتی الزامی می باشد
مسئوليت شرکت ، محدود به برطرف کردن اشکالات سختافزاري دستگاه تحت پوشش گارانتی است. خدمات نرمافزاری، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درايورها، نرمافزارهاي کاربردي و ساير خدماتی اساساً مربوط به کاربر و نحوه شرایط استفاده است و کلاً جزو تعهدات شرکت در اين گارانتی نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل نياز به انجام هر يک از موارد فوقالذکر باشد، هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود
گارانتی فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن که نحوه عملکرد کاربر در خرابی آن موثر است مانند : پی او ای، بست و … نمی باشد
در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در فاکتور با سریال کالا می باشد
هزینه حمل کالا معیوب به امور گارانتی شرکت به عهده مشتری می باشد . و محل انجام گارانتی محل شرکت می باشد و هیچگونه خدماتی خارج از شرکت ارائه نمی گردد